فراخوان ثبت‌نام راهنمای‌زائر افتخاری ویژه دهه پایانی صفر در مشهد درباره محبوبیت مهندس جواد شهرستانی شهردار دهه چهل مشهد بلعیدن موادمخدر در مشهد، سوداگر مرگ را راهی بیمارستان کرد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) در یکصدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) چه گذشت؟ | موحدیان: رئیس‌جمهور منتخب توجه ویژه به مشهد داشته باشد + فیلم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: رئیس جمهور منتخب همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کند تعامل با مردم و دفاع از مدیریت شهری | ماموریت‌های اداره کل حقوقی شهرداری مشهد «تقاطع چهارسطحی آزادگان» در مشهد؛ کلان‌پروژه‌ای بی‌نظیر در شرق کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان شیرازی و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۸ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۸ تیر ۱۴۰۳) علت لغو قطار مشهد به سرخس در شامگاه گذشته (۱۷ تیر ۱۴۰۳) چه بود؟  پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر
سرخط خبرها

خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری

  • کد خبر: ۲۶۵۵
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اولویت بندی در اجرای آسفالت پلمیری در معابر خاص مانند خطوط بی. آر.تی و ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با اعلام این خبر بیان داشت: امسال تنها معابر خاص مانند خطوط بی.آر.تی، پل ها، ورودی شهر و برخی معابر که رفت و آمد بالایی دارند در اولویت اجرای آسفالت پلمیری قرار می گیرند و در مابقی موارد آسفالت معمولی استفاده می شود.


سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: پودر لاستیک با قیر ممزوج می شود تا خاصیت شکل پذیری پیدا کند. این مزیت در آسفالت، برای عبور خودروهای سنگین به کار می‌آید تا از عوارض عبور این خودروها بر آسفالت و تغییر شکل آن بکاهد. این نوع آسفالت، پلیمری نام دارد که ۳۰ درصد در کاهش هزینه ها اثرگذار است.

کاظمی تصریح کرد: اگر بر روی آسفالت قدیمی آسفالت جدید ریخته شود، این کار سبب از بین رفتن جداول کنار خیابان و عدم حذف خرابی ها و انتقال آن به آسفالت جدید می شود، پس برای رفع این مشکل تراش آسفالت انجام می شود.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: تراشه های مازاد در زمین های تملک شده از سوی شهرداری یا پارکینگ ها به صورت سرد پخش می شود و پس از غلتک کوبی، به مدت ۵ ماه قابل استفاده است.


وی در خاتمه افزود: با اختراع دستگاهی که به ثبت نیز رسیده، تراشه ها گرم می شوند، سپس با مصالح سنگین مخلوط شده و آسفالت معمولی را در اختیار قرار می‌دهد. این آسفالت در دسترسی های فرعی که ماشین آسفالت امکان تردد در آنجا را ندارد، پخش می شود و عمر ۱۰ ساله دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->